100 % varen nakup!

Pogosta vprašanja in odgovori

Dobrodošli v rubriki “Najpogostejša vprašanja in odgovori”, kjer odgovarjamo na vaša vprašanja o nakupovanju na naši spletni strani.

V tej rubriki boste našli odgovore na pogosto zastavljena vprašanja naših strank – od informacij o dostavi, vračilu izdelkov, plačilnih metodah do pomoči pri izbiri pravega izdelka. Naša ekipa se trudi zagotoviti čim bolj enostavno in brezskrbno nakupovalno izkušnjo, zato smo zbrali ključne odgovore na vprašanja, s katerimi se najpogosteje srečujete.

Če ne najdete odgovora na svoje vprašanje, nas lahko kontaktirate na e-mail: narocila@all4kids.si.

Naročila

Naročilo lahko enostavno oddate preko naše spletne trgovine. Izberete izdelke, ki jih želite, jih dodate v košarico, nato sledite postopku. Najprej vnesete vaše osebne podatke: ime, priimek, naslov, telefonsko in mail. Potem sledite načinu plačila, kjer izpolnite podatke o dostavi in plačilu. Ko so vsa obvezna polja označena z * izpolnjena, oddate naročilo s klikom na “Oddaj naročilo”.

Nakup lahko opravite kot gost, vendar priporočamo, da se registrirate. Registracija vam omogoča hitrejše nakupe v prihodnje, lažje sledenje naročilom in dostop do posebnih ponudb.

Ko uspešno zaključite naročilo, boste na vaš e-mail prejeli potrditveno sporočilo s podrobnostmi vašega naročila. Če ga ne prejmete, preverite mapo z vsiljeno pošto.

Če potrditvenega e-maila ne prejmete v nekaj minutah, preverite mapo z vsiljeno pošto. Če sporočila še vedno ne boste prejeli, gre večinoma za napačno zapisan e-mail, tako, da nas kontaktirajte na narocila@all4kids.si, da preverimo status vašega naročila.

Če si po oddaji naročila premislite, nas čim prej kontaktirajte. Če naročilo še ni bilo obdelano, ga lahko spremenimo. Če je že bilo odposlano, lahko uredimo vračilo in ponovni nakup želenega izdelka.

Da, naročilo lahko prekličete, dokler še ni bilo predano v obdelavo in odposlano na vaš naslov. Le to nam čimprej sporočite na e-mail: narocila@all4kids.si.

Status vašega naročila lahko preverite tako, da se prijavite v svoj uporabniški račun. Po obdelavi in odpremi vašega naročila, boste prejeli e-mail s podatki za sledenje. V kolikor številke za sledenje ne boste prejeli, nas lahko kontaktirate na e-mail in vam bomo mi preverili status vašega naročila. Prosimo vas, da v zadevo e-maila vpišete: STATUS NAROČILA.
Če vaše naročilo še ni bilo obdelano, nas kontaktirajte, da uredimo spremembo naslova. Ko je naročilo enkrat odposlano, spremembe naslova iz naše strani žal niso več možne. V tem primeru lahko kontaktirate dostavno službo, ali preko sporočila, ki ste ga prejeli iz njihove strani, spremenite naslov dostave ali izberete dostavno mesto – paketomat.

Maksimalna vrednost nakupa za plačilo po povzetju je 490 €. Za večje zneske priporočamo plačilo s kreditno kartico ali bančnim nakazilom.

Stroški dostave so 4,90 €* razen za izdelke nestandardnih dimenzij. Pri takšnih izdelkih je posebej označeno kakšen je znesek poštnine. Znesek dostave je enak ne glede na vrednost naročila.

Načini plačila

Plačilo lahko opravite na več načinov, vključno s kreditnimi in debetnimi karticami (Visa, Mastercard, Maestro), plačilom po povzetju, Leanpay, bančnim nakazilom ali prek različnih spletnih plačilnih platform, kot so PayPal.

V kolikor izberete možnost plačila – “ Plačilo po predračunu” prejmete podatke za nakazilo po e-mailu v sami potrditvi naročila. V njem bodo navedeni vsi potrebni podatki, kot so številka bančnega računa, referenca plačila, in znesek.

Številka CVV (Card Verification Value) je varnostna koda, ki se nahaja na hrbtni strani vaše kartice. Pri večini kartic gre za zadnje tri številke ob podpisnem traku.

Plačilo s kartico lahko ne uspe iz večih razlogov, kot so:

  • Nepravilno vneseni podatki kartice (številka, CVV, datum veljavnosti).
  • Pomanjkanje sredstev na računu.
  • Prekoračena omejitev kartice.
  • Vaša banka je zavrnila transakcijo zaradi varnostnih razlogov.
    V tem primeru priporočamo, da preverite podatke ali se obrnete na svojo banko.

Če ste plačali s kartico, preko bančnega nakazila ali preko PayPala, nam potrdila ni potrebno pošiljati.

Pri personaliziranih izdelkih, kot so nahrbtniki z imeni, je potrebno plačati vnaprej zaradi posebne izdelave po naročilu. Plačilo po povzetju pri takšnih naročilih ni mogoče, saj izdelke prilagodimo posebej za vas. Prav tako kasneje ni možno vračilo takih izdelkov.

Dostava

Stroški dostave so 4,90 €* razen v kolikor gre za izdelke nestandardnih dimenzij. Pri takšnih izdelkih je posebej označeno kakšen je znesek poštnine. Znesek dostave se vam bo prikazal med postopkom nakupa.
Sodelujemo z zanesljivo dostavno službo GLS, ki zagotavlja hitro in varno dostavo vašega naročila.
Paket lahko pričakujete v 2-5 delovnih dneh po oddaji naročila, odvisno od kraja dostave in dostavne službe. Če izdelek ni na zalogi, vas bomo obvestili o podaljšanem roku dostave.
Ko je vaše naročilo odposlano, boste prejeli e-mail s številko za sledenje. S to številko lahko spremljate status pošiljke na spletnem mestu dostavne službe.

Ko je paket odposlan, sprememba naslova običajno ni več mogoča. V tem primeru priporočamo, da se obrnete neposredno na dostavno službo in poizkusite spremeniti naslov pri njih.

Če vaša pošiljka ni popolna, se čim prej obrnite na našo podporo strankam prek e-maila. Z veseljem vam bomo pomagali rešiti težavo.
V primeru poškodovane pošiljke nas takoj kontaktirajte prek e-maila. Poslali vam bomo navodila za vračilo in poskrbeli za zamenjavo ali povračilo stroškov.
Da, dostavna služba vam bo poslala obvestilo o predvidenem dnevu in uri dostave. Običajno prejmete SMS ali e-mail s točnimi informacijami o dostavi.

Osebni prevzem

Da, imamo tudi fizično trgovino. Nahajamo se na naslovu Partizanska cesta 57, 2000 Maribor. Vabljeni, da nas obiščete in si ogledate našo ponudbo v živo!
Seveda! Ob oddaji naročila lahko izberete možnost osebnega prevzema v naši trgovini. Tako se izognete stroškom dostave in lahko prevzamete naročilo, ko vam ustreza. Pri osebnem prevzemu v fizični trgovini je potrebno upoštevati, da se lahko rok za prevzem podaljša, saj ni nujno, da imamo vso blago v skladišču v Mariboru.
Vaše naročilo bo pripravljeno za osebni prevzem v 2 – 5 delovnih dneh. Ko bo naročilo pripravljeno, vas bomo obvestili prek e-maila.
Pri osebnem prevzemu lahko plačate z gotovino ali s kartico. Lahko pa plačate preko spleta ob oddaji naročila.

Vračila in reklamacije

Če želite izdelek vrniti in ga zamenjati izpolnite obrazec, ki ga najdete na – https://all4kids.si/reklamacije/. Nato izdelek v originalni embalaži, nepoškodovan in nenošen, pošljete na naš naslov. Ko prejmemo vrnjen izdelek, vam bomo poslali novega. Stroške pošiljanja zamenjanega izdelka krije kupec, razen če gre za napako na naši strani.

V skladu z zakonodajo imate pravico do odstopa od pogodbe v 14 dneh od prejema izdelka. Izdelek nam vrnete v originalni embalaži, nepoškodovan in nenošen. Preko spletne strani dostopate do obrazca za odstop od pogodbe – https://all4kids.si/obrazec-za-odstop/ in po izpolnitvi vseh podatkov izdelek pošljite na naš naslov. Po prejemu izdelka vam bomo vrnili kupnino na enak način, kot ste opravili plačilo.

Denar vam vrnemo v roku 14 dni od prejema vrnjenega izdelka in odstopa od pogodbe. Povračilo bo izvedeno na enak način, kot ste opravili prvotno plačilo, razen če se dogovorimo drugače.

Izdelke vrnite na naš naslov: Trgovina All4kids, Partizanska c 57, 2000 Maribor. Poskrbite, da bo izdelek ustrezno zapakiran, da se ne poškoduje med pošiljanjem.

Če izdelek ni izpraven ali se je pokvaril, imate pravico do uveljavljanja reklamacije. Kontaktirajte nas z izpolnjenim obrazcem – https://all4kids.si/reklamacije/ ter izpolnite vsa zahtevana polja. Izdelek nato pošljite na naš naslov, mi pa bomo preverili napako in vas obvestili o nadaljnjem postopku popravila, zamenjave ali povračila stroškov. Stroške pošiljanja v primeru upravičene reklamacije krijemo mi.

Kuponi/popusti

Če vam sistem ne zazna kode za popust, preverite naslednje:

  • Prepričajte se, da je koda pravilno vpisana (brez presledkov ali napak).
  • Preverite, ali koda še velja (morda je pretekla).
  • Preverite pogoje za kodo, saj nekatere kode veljajo le za določene izdelke ali minimalni znesek nakupa. Če imate še vedno težave, nas kontaktirajte za pomoč.

Kodo za popust vpišete v košarici ali med postopkom plačila. Ob polju za vnos kode boste videli možnost “Vnesi kodo za popust”, kamor jo lahko vnesete, preden zaključite nakup.

Popusti se praviloma ne seštevajo. Pri enem naročilu lahko uporabite le eno kodo za popust, razen če je v pogojih akcije navedeno drugače.
Trajanje akcije je odvisno od posamezne ponudbe. Vsaka akcija ima določen rok trajanja, ki je naveden v oglasu ali ob opisu kode za popust. Če potrebujete dodatne informacije, nas lahko kontaktirate.
Da, v naši trgovini ponujamo darilne bone različnih vrednosti, ki jih lahko podarite svojim bližnjim.
Da, darilne bone lahko brez težav vnovčite tudi pri spletnem nakupu. Med postopkom plačila preprosto vnesete kodo darilnega bona v za to predvideno polje.
Darilni boni niso izplačljivi v gotovini. Uporabite jih lahko le za nakup izdelkov v naši spletni ali fizični trgovini.
Seveda, če znesek naročila presega vrednost darilnega bona, lahko razliko doplačate z enim izmed ponujenih načinov plačila.
Preprosto vračilo

14-dnevna garancija zadovoljstva

Iskreno in strokovno svetovanje

Nudimo vam točne informacije

100% varen nakup

Varni načini plačila

0