Pogosta vprašanja in odgovori
Dobrodošli v rubriki “Najpogostejša vprašanja in odgovori”, kjer odgovarjamo na vaša vprašanja o nakupovanju na naši spletni strani.
V tej rubriki boste našli odgovore na pogosto zastavljena vprašanja naših strank – od informacij o dostavi, vračilu izdelkov, plačilnih metodah do pomoči pri izbiri pravega izdelka. Naša ekipa se trudi zagotoviti čim bolj enostavno in brezskrbno nakupovalno izkušnjo, zato smo zbrali ključne odgovore na vprašanja, s katerimi se najpogosteje srečujete.
Če ne najdete odgovora na svoje vprašanje, nas lahko kontaktirate na e-mail: narocila@all4kids.si.
Naročila
Naročilo lahko enostavno oddate preko naše spletne trgovine. Izberete izdelke, ki jih želite, jih dodate v košarico, nato sledite postopku. Najprej vnesete vaše osebne podatke: ime, priimek, naslov, telefonsko in mail. Potem sledite načinu plačila, kjer izpolnite podatke o dostavi in plačilu. Ko so vsa obvezna polja označena z * izpolnjena, oddate naročilo s klikom na “Oddaj naročilo”.
Nakup lahko opravite kot gost, vendar priporočamo, da se registrirate. Registracija vam omogoča hitrejše nakupe v prihodnje, lažje sledenje naročilom in dostop do posebnih ponudb.
Če potrditvenega e-maila ne prejmete v nekaj minutah, preverite mapo z vsiljeno pošto. Če sporočila še vedno ne boste prejeli, gre večinoma za napačno zapisan e-mail, tako, da nas kontaktirajte na narocila@all4kids.si, da preverimo status vašega naročila.
Da, naročilo lahko prekličete, dokler še ni bilo predano v obdelavo in odposlano na vaš naslov. Le to nam čimprej sporočite na e-mail: narocila@all4kids.si.
Maksimalna vrednost nakupa za plačilo po povzetju je 490 €. Za večje zneske priporočamo plačilo s kreditno kartico ali bančnim nakazilom.
Stroški dostave so 4,90 €* razen za izdelke nestandardnih dimenzij. Pri takšnih izdelkih je posebej označeno kakšen je znesek poštnine. Znesek dostave je enak ne glede na vrednost naročila.
Načini plačila
V kolikor izberete možnost plačila – “ Plačilo po predračunu” prejmete podatke za nakazilo po e-mailu v sami potrditvi naročila. V njem bodo navedeni vsi potrebni podatki, kot so številka bančnega računa, referenca plačila, in znesek.
Plačilo s kartico lahko ne uspe iz večih razlogov, kot so:
- Nepravilno vneseni podatki kartice (številka, CVV, datum veljavnosti).
- Pomanjkanje sredstev na računu.
- Prekoračena omejitev kartice.
- Vaša banka je zavrnila transakcijo zaradi varnostnih razlogov.
V tem primeru priporočamo, da preverite podatke ali se obrnete na svojo banko.
Če ste plačali s kartico, preko bančnega nakazila ali preko PayPala, nam potrdila ni potrebno pošiljati.
Pri personaliziranih izdelkih, kot so nahrbtniki z imeni, je potrebno plačati vnaprej zaradi posebne izdelave po naročilu. Plačilo po povzetju pri takšnih naročilih ni mogoče, saj izdelke prilagodimo posebej za vas. Prav tako kasneje ni možno vračilo takih izdelkov.
Dostava
Ko je paket odposlan, sprememba naslova običajno ni več mogoča. V tem primeru priporočamo, da se obrnete neposredno na dostavno službo in poizkusite spremeniti naslov pri njih.
Osebni prevzem
Vračila in reklamacije
Če želite izdelek vrniti in ga zamenjati izpolnite obrazec, ki ga najdete na – https://all4kids.si/reklamacije/. Nato izdelek v originalni embalaži, nepoškodovan in nenošen, pošljete na naš naslov. Ko prejmemo vrnjen izdelek, vam bomo poslali novega. Stroške pošiljanja zamenjanega izdelka krije kupec, razen če gre za napako na naši strani.
V skladu z zakonodajo imate pravico do odstopa od pogodbe v 14 dneh od prejema izdelka. Izdelek nam vrnete v originalni embalaži, nepoškodovan in nenošen. Preko spletne strani dostopate do obrazca za odstop od pogodbe – https://all4kids.si/obrazec-za-odstop/ in po izpolnitvi vseh podatkov izdelek pošljite na naš naslov. Po prejemu izdelka vam bomo vrnili kupnino na enak način, kot ste opravili plačilo.
Izdelke vrnite na naš naslov: Trgovina All4kids, Partizanska c 57, 2000 Maribor. Poskrbite, da bo izdelek ustrezno zapakiran, da se ne poškoduje med pošiljanjem.
Če izdelek ni izpraven ali se je pokvaril, imate pravico do uveljavljanja reklamacije. Kontaktirajte nas z izpolnjenim obrazcem – https://all4kids.si/reklamacije/ ter izpolnite vsa zahtevana polja. Izdelek nato pošljite na naš naslov, mi pa bomo preverili napako in vas obvestili o nadaljnjem postopku popravila, zamenjave ali povračila stroškov. Stroške pošiljanja v primeru upravičene reklamacije krijemo mi.
Kuponi/popusti
Če vam sistem ne zazna kode za popust, preverite naslednje:
- Prepričajte se, da je koda pravilno vpisana (brez presledkov ali napak).
- Preverite, ali koda še velja (morda je pretekla).
- Preverite pogoje za kodo, saj nekatere kode veljajo le za določene izdelke ali minimalni znesek nakupa. Če imate še vedno težave, nas kontaktirajte za pomoč.
Kodo za popust vpišete v košarici ali med postopkom plačila. Ob polju za vnos kode boste videli možnost “Vnesi kodo za popust”, kamor jo lahko vnesete, preden zaključite nakup.