Košarica

100 % varen nakup!

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine All4Kids so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino All4Kids upravlja podjetje ALL4KIDS d.o.o. (v nadaljevanju »ponudnik«), Letonjeva ulica 6, 2000 Maribor, matična številka: 7217714000, davčna številka: 70453179, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

VRSTE UPORABNIKOV

Registrirani člani – z registracijo na https://all4kids.si/my-account/ postanete član All4Kids. Pravico do nakupa v spletni trgovini All4Kids imajo registrirani člani in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne rabijo registrirati.

Neregistrirani člani oziroma gostje – gostje lahko brez registracije opravijo nakup v spletni trgovini All4KIds.

Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),

b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

c) bistvene lastnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

e) pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),

f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

g) način plačila in dostave,

h) časovno veljavnost ponudbe,

i) rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop,

j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

PONUDBA ARTIKLOV IN CENE

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini All4Kids ažurirajo in spreminja pogosto. Cena v spletni trgovini All4Kids je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

NAROČILO

Pogodba se šteje za sklenjeno, ko kupec plača naročene izdelke. Pogodba je sklenjena pod nadaljnjim pogojem, da podjetje ALL4KIDS d.o.o. izdelke zagotovi v razumnem času, in se v nasprotnem primeru prekine. Podjetje ALL4KIDS d.o.o. si bo prizadevalo zagotoviti razpoložljivost vseh naročenih izdelkov, a morda v izrednih primerih določen izdelek ne bo na voljo. V tem primeru bo veljalo, da v zvezi s temi določenimi izdelki nadaljnji pogoj ni bil izpolnjen, pogodba za te izdelke pa bo prekinjena.

Pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

ZALOGA IZDELKOV

Zaradi narave poslovanja preko spleta se zaloga v spletni trgovini All4Kids ažurira pogosto.

Po opravljenem spletne nakupu, ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Če naročeni izdelki niso na voljo, bo kupca o tem obvestil oddelek za obdelavo spletnih naročil v 30 delovnih dneh od oddaje naročila in potrditve uspešno oddanega naročila preko elektronske pošte.

V tem primeru bo podjetje ALL4KIDS d.o.o. kupcu ponudilo naslednje možnosti:

  • vračilo kupnine za določen izdelek ali
  • preklic celotnega naročila (v tem primeru bodo kupcu v celoti povrnjena vsa že izvedena plačila),
  • naročilo izdelkov za stranko, v kolikor so izdelki na voljo pri dobavitelju,

Podjetje ALL4KIDS d.o.o. si bo prizadevalo zagotoviti dostavo vseh naročenih in prek elektronske pošte potrjenih izdelkov, a si pridržuje pravico do odstopa od pogodbe v primeru višje sile oziroma v primeru, ko je izpolnitev pogodbene obveznosti znatno otežena in teh okoliščin ni bilo mogoče predvideti ob sklenitvi pogodbe, ali v primeru, da so izdelki, ki jih naroči stranka in imajo v opombi zapisano ” Po naročilu, brez zaloge” pri dobavitelju razprodani in jih ni mogoče naročiti.

Podjetje ALL4KIDS d.o.o. si pridržuje tudi pravico do odstopa pogodbe v kolikor je izdelek bil pred obdelavo spletnega naročila prodan v fizični trgovini ter prav tako v kolikor je kupec preko spleta naročil izdelek za katerega je pisalo, da je potrebno preveriti razpoložljivost, kar pomeni, da v tem primeru izdelke ni na zalogi v skladišču podjetja ALL4KIDS d.o.o.

V takem primeru bo kupec o tem obveščen v 30 delovnih dneh od potrditve naročila, ponujene pa mu bodo zgoraj naštete možnosti za razrešitev nastalega položaja.

NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

po predračunu (UPN nalogu) na račun upravitelja ALL4KIDS d.o.o., Letonjeva ulica 6, 2000 Maribor.

Rok plačila predračuna je pet (5) delovnih dni od prejema predračuna. V kolikor do poteka roka za plačilo predračun ni plačan se šteje, da je pogodba razvezana po samem zakonu.

V tem primeru se rezervacija vaših naročenih izdelkov sprosti.

po povzetju. V kolikor se naročnik pošiljke odloči za plačilo po povzetju plača ob prevzemu pošiljke znesek odkupnine ter v primru, da je pošiljak poslana s strani POŠTA SLOVENIJE tuddi znesek vplačnine za priložen vplačilni dokumet, ki ga zaračuna POŠTA SLOVENIJE. Znesek vplačnine znaša 1,05€ za pakete v vrednosti do 98€, za pakete večje vrednosti od 98€  do 501€  znaša znesek provizije 1,07% vrednosti paketa.

V primeru, da izberete plačilo po povzetju in paketa ne boste prevzeli, se bo pošiljka vrnila na naš naslov, vam pa bomo izstavili račun za stroške, ki ste nam jih s tem povzročili. Zaračunali vam bomo stroške obdelave naročila in stroške pošiljanja v višini 10,00€ + DDV.

s plačilno oziroma kreditno kartico (Maestro, MasterCard®, Visa, American Express, Discover).

IZDAJA RAČUNA

Ponudnik po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

POSTOPEK NAKUPA 

Ponudba izdelkov v otroški spletni trgovini All4Kids se zaradi narave poslovanja preko spleta in v fizični trgovini pogosto in hitro spreminja ter ažurira.

1. Na spletnem mestu www.all4kids.si izberete željen izdelek in ga dodate v košarico s klikom na gumb (dodaj v košarico).

2. V košarici imate prikazane vse izdelke, ki se nahajajo v nakupovalni košarici. Količino izdelkov v košarici lahko popravite ali pa izdelke v celoti odstranite iz košarice. Lahko nadaljujete z nakupovanjem ali pa pa kliknete na gumb “naprej na naročilo”.

3. Potrebno je izpolniti podatke plačnika, ki jih bomo potrebovali za potrditev naročila in izdelavo računa. Ob obrazcu za podatke je še enkrat vidno razčlenjeno vaše naročilo. Na koncu izberete način plačila tako, da kliknete nanj. Pred zaključkom nakupa je potrebno potrditi, da se strinjate s pogoji poslovanja. Nakup zaključite tako, da kliknete na gumb “zaključi nakup”.

4. Če je bilo naročilo uspešno sprejeto  se vam na spletni strani izpiše tekst “vaše naročilo je bilo sprejeto”. Na vaš elektronski naslov vam bomo poslali potrditveno obvestilo, da je naročilo sprejeto ter podrobnosti vašega naročila in plačila.

POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu All4Kids so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi izdelkov, ki jih ponudnik nima na zalogi v svojem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi izdelek do ponudnika.

Prek elektronske pošte ponudnik sproti obvešča kupca o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo izdelkov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo izdelek odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale izdelke iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne dobave artiklov, ki jih ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

KODA ZA POPUST

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu preko spletne trgovine. Aktivno kodo za popust lahko najdete na  različnih mestih – na naslovni strani, v e-mailu ali drugih različnih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od ter je zmeraj časovno omejena. V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, ali naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.

Kode za popust se med seboj ne seštevajo in ne veljajo na izdelke v akciji, razen v kolikor je to navedeno drugače. Vsaka generirana koda ni nujno, da velja na vse blagovne znamke, prav tako ne velja na nakup darilnih bonov.

ODGOVORNOST ZA STVARNE NAPAKE

Stvarna napaka je kadar:

-izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,

-izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,

-izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,

-je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.

Stvarno napako lahko uveljavi kupec, ki nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Stvarne napake prijavite na elektronski naslov  info@all4kids.si.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

DOSTAVA 

Blago, naročeno v spletni trgovini All4Kids gre na pot v najkrajšem možnem času (običajno 3-5 delovnih dni, šteto od dneva vašega naročila).

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali na vašo željo zamenjali z drugim.

Za dostavo poskrbi GLS ali POŠTA SLOVENIJE, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo artikle že poslali na pot.

Strošek dostave se obračuna po veljavnem ceniku GLS-a ali POŠTE SLOVENIJE.

V kolikor se prejemnik pošiljke odloči za plačilo po povzetju plača ob prevzemu znesek odkupnine ter znesek vplačnine za priložen vplačilni dokumet, ki ga zaračuna POŠTA SLOVENIJE. Znesek vplačnine znaša 1,05€ za pakete v vrednosti do 98€, za pakete večje vrednosti od 98€  do 501€  znaša znesek provizije 1,07% vrednosti paketa.

Poleg dostave preko pošte Slovenije, je možno tudi osebno prevzeti vaše naročilo v trgovini v Mariboru – Gosposka ulica 25, 2000 Maribor.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

– Ponudnik (ALL4KIDS d.o.o.) se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.

– Ponudnik (ALL4KIDS d.o.o.) za nedoločen čas hrani naslednje podatke registriranih članov All4Kids: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije.

– Ponudnik (ALL4KIDS d.o.o.) navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.

– Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

– Za goste All4Kids hrani osebne podatke samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke gostov All4Kids: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila ter prav tako e-mail gosta, ki se lahko uporabi v marketinške namene (pošiljanje ponudb).

– Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

– jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

– pošiljatelj bo jasno razviden,

– različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

– jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

– željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik (ALL4KIDS d.o.o.) izrecno spoštoval.

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Nismo odgovorni za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima kupec zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani. Ne zagotavljamo točnosti, popolnost in pravilnost vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzemamo odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti zaradi zanašanja na objavljeno vsebino. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela in nas v razmerju z vami iz tega naslova ne bremeni kakršno koli poplačilo morebitne škode. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Ne odgovarjamo za škodo, ki utegne nastati na vaši strojni opremi, programski ali drugi opremi zaradi uporabe spletne strani. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo). Ne odgovarjamo za škodo, ki bi kupcu utegnila nastati zaradi nepooblaščenega razkritja ali uporabe podatkov za registracijo.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@all4kids.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

PRAVICA DO ODSTOPA POGODBE

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku na e-mail: reklamacije@all4kids.si sporoči, da odstopa od pogodbe, brez da bi moral navesti razlog za svojo odločitev. Tudi vrnitev prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe se šteje kot odstop od nakupa.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. V primeru odstopa od pogodbe (nakupa) mora kupec prejeto blago najkasneje v 14 dneh od oddanega sporočila o odstopu vrniti prodajalcu nepoškodovano, v nespremenjeni količini, v original embalaži in neuporabljeno.

Vračilo vplačila bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

Obrazec za odstop od pogodbe

OMEJITVE IN ZAHTEVE PRI UVELJAVLJANJU PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE 

Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Kupec mora ponudniku blago vrniti nepoškodovano, nerabljeno in v nespremenjeni količini. Če je predmet vračila izdelek, kupljen kot komplet, je potrebno vrniti vse kose kompleta. Vračilo posameznih kosov kompleta ni dovoljeno. Kupec je k blagu dolžan priložiti vse spremne dokumente, ki jih je prejel skupaj z blagom (npr. navodila za uporabo, certifikati, garancijski listi, ipd.). Kupec do izročitve blaga ponudniku ali osebi, ki jo pooblasti ponudnik, sam nosi breme za nevarnost izgube, poškodbe ali uničenja izdelka, ki ga želi vrniti, razen če je do tega prišlo brez njegove krivde. Zaradi lažje in hitrejše izvedbe vseh potrebnih aktivnosti v zvezi z odstopom od pogodbe ter posledicami le-tega je zaželeno, da kupec k blagu priloži kopijo računa in kopijo obvestila (ali izpolnjenega obrazca) o odstopu od pogodbe.

Odstop od pogodbe in možnost vračila, poleg ostalih primerov, ki so izrecno našteti v Zakonu o varstvu potrošnikov, ne velja za:
• za blago, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu hitro poteče rok uporabe,
• za programsko opremo, avdio in video nosilce, če je kupec odprl varnostni pečat,
• za zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je kupec po dostavi odprl pečat.
• za živilske izdelke, ki niso primerni za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov (npr. če je kupec izdelek po dostavi odprl)
• za izdelke, narejene po naročilu (personalizirani izdelki ipd.) oz. za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih kupca in prilagojeno njegovim osebnim potrebam.
• za blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo povezano z drugimi predmeti.

VRAČILO IZDELKOV ZA PRAVNE OSEBE

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

OBRAVNAVA POŠKODOVANIH IZDELKOV (ODŠKODNINE)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri GLS ali Pošti Slovenije.

Pošta Slovenija

To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

GLS

Če vam je paket dostavil GLS in ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-mail info@all4kids.si. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikle, GLS nalepke in pa opis poškodbe. Z odgovorno osebo se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.

REKLAMACIJE IN VRAČILA

V primeru reklamacij nas lahko kontaktirate preko našega elektronskega naslova reklamacije@all4kids.si. Prosimo vas, da nam sporočite kaj je predmet reklamacije in zakaj bi izdelek želeli reklamirati.

Na reklamacijo vam bomo odgovorili v zakonsko določenem roku, prav tako se boste z odgovorno osebo. ki bo prevzela vaš primer reklamacije dgovororili o nadaljnem postopku.

Ko artikel vračate prodajalcu (ALL4KIDS d.o.o.), morate zraven izpolnjenega reklamacisjkega zapisnika priložiti tudi kopijo računa. Naslov za posredovanje (pošiljanje) blaga prodajalcu je ALL4KIDS d.o.o. Partizanska cesta 57, 2000 Maribor.

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je v naprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Reklamacijski zapisnik All4Kids

 

Preprosto vračilo

14-dnevna garancija zadovoljstva

Iskreno in strokovno svetovanje

Nudimo vam točne informacije

100% varen nakup

Varni načini plačila